سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفاظ ساختمان : نمونه کارهای نرده محافظ روی دیوار / حفاظ لوکس

حفاظ ساختمان :  نمونه کارهای نرده محافظ روی دیوار / حفاظ لوکس

حفاظ ساختمان : خانه مهم‌ترین محیطی میباشد که یک فرد در طول دوران زندگانی خود در آن محل حضور دارد. در حقیقت خانه و ساختمان محل زندگی مکانی میباشد که یک فرد باید نهایت امنیت و آرامش را در آن مکان احساس نماید. آرامش و امنیت درونی یک خانه توسط اعضا و نفرات خانواده تأمین میشود و آرامش و امنیت محیطی ساختمان خانه توسط یکسری از وسایل حفاظتی ساختمان مانند حفاظ ساختمان تأمین میگردد. حفاظ‌ ساختمان از مهم‌ترین و اصلی ترین لوازم امنیتی و حفاظتی به شمار میآیند که انواع مختلفی دارند که در ادامه به تشریح مزایا و معایب آنها میپردازیم .در انتها نمونه های نصب شده از انواع حفاظ ساختمان و انواع حفاظ روی دیوار را همراه با عکس و آدرس آورده ایم.

Building luxury fence

یکی از انواع حفاظ‌ ساختمان که برای جلوگیری از ورود سارقین و افراد مزاحم به حیاط و محیط ساختمان استفاده می‌شود حفاظ شاخ گوزنی میباشد که مانند شاخ گوزن طراحی و ساخته شده و از جنس فلز ساخته میگردد. این نوع نرده محافظ دیوار دارای شاخه هایی با نوک بسیار تیز میباشد و مانع بسیار خوبی برای جلوگیری از عبور سارقان و افراد متجاوز به داخل ساختمان و منزل مسکونی می‌شود.
با توجه به نکته که آرامش و امنیت از نیازهای اصلی و اساسی انسان میباشد و انسان در نخستین گام، این نیاز را باید درجایی که زندگی مینماید برآورده سازد، درنتیجه آگاهی و اطلاع از لوازم حفاظتی ساختمان و همچنین ابزارهایی که می‌توان از آن‌ها در تأمین حفاظت و امنیت خانه استفاده نمود مهم و بسیار ضروری می‌باشد.

چند دلیل بسیار مهم برای آن‌که مطمئن شوید ساختمان شما احتیاج به نصب حفاظ  دارد؟

یکی از اصلی ترین و مهم‌ترین شاخصه ها در بالا بردن ضریب امنیت ساختمان و آپارتمان داشتن حفاظ بر روی دیوار حیاط می‌باشد، حفاظ‌های موجود دارای انواع مختلف و گوناگونی با جنس‌های متفاوت و کاربرد های مختلف می‌باشند.

آپارتمان ها یکی از گزینه‌های دوست داشتنی و محبوب جهت خرید و یا اجاره یک محل و مکان مناسب برای سکونت می‌باشد. زمانیکه شما یک آپارتمان در یک ساختمان را جهت سکونت و زندگی انتخاب می‌کنید و یا می‌خواهید که با خریدن و اجاره دادن آن برای خود درآمدی به دست بیاورید، باید ابتدا گزینه‌های مختلفی را در نظر بگیرید اول اینکه اگر می‌خواهید در آن ساختمان یا آپارتمان سکونت داشته باشید و با خیال راحت و آسوده در آن زندگی نمایید و دوم اینکه اگر می‌خواهید آن ساختمان با آپارتمان را اجاره بدهید به دلیل داشتن مزایای مختلف براحتی بتوانید آن ملک را اجاره بدهید.

یکی از این مزایا و گزینه‌ها که در همه زمانها در انتخاب آپارتمان و ساختمان مؤثر است، ضریب بالای امنیت ساختمان است. حفاظ امنیت ساختمان ها از طریق انواع حفاظ ساختمان  تأمین میگردد، حفاظ‌ هایی مثل انواع حفاظ دیوار و در یا پنجره ها و حفاظ‌هایی روی دیوار جزء حفاظ‌ های فلزی مورد استفاده در ساختمان و آپارتمان می‌باشد. حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ‌ روی دیوار میباشد که می‌توان آنرا به‌ عنوان یکی از بهترین نمونه ها بیان کرد.

حفاظ‌ هایی مانند حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ لیلیوم , حفاظ نیزار ( حفاظ نی زار ) , حفاظ بوته ای و حفاظ کلاسیک از انواع حفاظ ساختمان هستند که بر روی دیوار دور حیاط ویلا و ساختمان های مسکونی ,  بیشتر مورد استفاده هستند.

و البته باید توجه داشت  باشیم که دلایل مختلفی برای نصب حفاظ ساختمان در ساختمان های آپارتمانی مدنظر میباشد که در ادامه مقاله به همه آنها اشاره نموده و توضیح داده خواهد شد.و در انتها آدرس و عکس نمونه کارهایی از انواع حفاظ روی ویوار و انواع حفاظ ساختمان را آورده ایم.

سرفصل مطالبی که در ذیل بیان‌گردیده در این مقاله بررسی گردیده است:

  • افزایش زیبایی دیوارهای ساختمان
  • افزایش ضریب امنیت آپارتمان و ساختمان
  • محدود نمودن دید از بیرون به داخل محیط ساختمان و حفاظت از حریم خصوصی
  • راحتی فروش و اجاره ساختمان
  • کنترل و محدود نمودن دسترسی به اموال و دارایی‌ها درون ساختمان و افزایش ضریب امنیت آن

افزایش زیبایی دیوار با نسل جدید حفاظ ساختمان

زیبایی از خصوصیاتی است که می‌تواند  روی هر شخصی به‌صورت مستقیم تأثیر زیادیداشته باشد و تصمیمات هر فردی را تحت تأثیر خودش قرار بدهد. زیبا بودن ساختمان مکان زندگی می‌تواند تأثیر بسیار زیاد مثبتی در افراد ساکن ساختمان  ایجاد نماید و بر روی رفتار آنها بصورت مثبت تأثیرگذار باشد.

خانه هر شخص به‌عنوان محل زندگی و مکانی که انسان بیشتر از نیمی از عمر خود را در آن سپری میگذراند از اهمیت خاصی برخوردار میباشد و طبیعتاً مکانی که زیبایی نداشته باشد, می‌تواند تأثیر منفی روی هر فردی بگذارد. تصور نمایید وقتی یک نفر در راه رسیدن به خانه خود است زیبایی نمای ساختمان چه قدر می‌تواند وی را تحت تأثیر قرار بدهد.

زیبایی از خصوصیاتی است که می‌تواند  روی هر شخصی به‌صورت مستقیم تأثیر زیادیداشته باشد و تصمیمات هر فردی را تحت تأثیر خودش قرار بدهد. زیبا بودن ساختمان مکان زندگی می‌تواند تأثیر بسیار زیاد مثبتی در افراد ساکن ساختمان  ایجاد نماید و بر روی رفتار آنها بصورت مثبت تأثیرگذار باشد.

خانه هر شخص به‌عنوان محل زندگی و مکانی که انسان بیشتر از نیمی از عمر خود را در آن سپری میگذراند از اهمیت خاصی برخوردار میباشد و طبیعتاً مکانی که زیبایی نداشته باشد, می‌تواند تأثیر منفی روی هر فردی بگذارد.

تصور نمایید وقتی یک نفر در راه رسیدن به خانه خود است زیبایی نمای ساختمان چه قدر می‌تواند وی را تحت تأثیر قرار بدهد. افزایش زیبایی نما و جذابیت دیوارهای پیرامونی ساختمان براستی که می‌تواند جلوه بسیار متفاوتی را از یک ساختمان و آپارتمان ارائه ‌نماید.

در واقع نمای ساختمان و جلوه دیوار های آن می‌تواند به مقدار بسیار زیادی بر روی ساکنین ساختمان ها و حتی افرادی که جهت خرید ساختمان یا آپارتمان می‌آیند تأثیر بسیار زیاد و مثبتی داشته باشد، وجود حفاظ‌ ساختمان علاوه بر افزایش ضریب حفاظت و  امنیت ساختمان باعث ایجاد جلوه بسیار زیبا و با شکوه در نمای بیرونی ساختمان می‌شود. بطور مثال نسل جدید حفاظ ساختمان  می‌تواند بر نمای یک ساختمان زیبایی دوچندان ببخشد.

با افزایش جذابیت و زیبایی های دیوار پیرامونی محوطه و حیاط ساختمان می‌توان جلوه باشکوه و متفاوت تری  از یک ساختمان ارائه ‌داد. و بوسیله قابلیت های زیادی که دارد میتواند با نماهای مختلف سازگار باشد از جمله این قابلیت ها رنگ‌پذیری است که می‌تواند با نماهای مختلف و متفاوت ست بشود.

لوکس حفاظ نمونه های بسیار زیادی از حفاظ ساختمان و نرده محافظ روی دیوار در اکثر استانهای ایران اجرا و نصب نموده است . در ادامه تعدادی از نمونه کار ها با عکس و آدرس آورده شده است . شما میتوانید از میان نمونه های ذیل نزدیکترین محل را انتخاب کرده و بازدید نمایید.

حفاظ ساختمان : نمونه کارهای نرده روی دیوار  fence

کرمانشاه : دیوار استانداری 750متر لیلیوم سفید طلایی با ارتفاع 120 سانتیمتر نمونه محافظ لیلیوم نصب شده بر روی دیوارهای پشتی استانداری کرمانشاه به طول 750 متر با رنگ  سفید طلایی اجرا شد.

حفاظ ساختمان : استانداری کرمانشاه واقع در بلوار شهید کشوری, در مجاورت ترمینال مسافربری شهیدکاویانی کرمانشاه و کنار رودخانه کرخه واقع شده است . نصب محافظ روی دیوار بعنوان حفاظ ساختمان استانداری کرمانشاه از حساسیت ویژه ای برخوردار بود . زیرا باید حفاظی نصب میشد که درای دو شرط باشد

  1. با توجه به موقعیت امنیتی و حفاظتی استانداری باید ضریب امنیت بسیار بالا داشته باشد .
  2. از نظر زیبایی و دکوراسیون نیز خواسته های مهندسین معمار مجموعه استانداری را تامین میکرد.

لذا بر همبن اساس و در جلسه ای با حضور معاون استاندار , نمایندگان تیم حفاظتی , مهندس معمار و مهندس عمران استانداری  توافق گردید که حفاظ ساختمان  مدل لیلیوم بر روی دیوارهای پشتی استانداری به طول 750 متر نصب و اجرا شود. در ابتدا به منظور اجرای دقیق و بی عیب و نقص حدود 10 متر از دیوار ها در ابتدا بعنوان نمونه شاهد اجرا شد . پس از بازدید تیم حفاظتی , مهندسین معمار  ,مهندس مقیم و ناظر عالیه توصیه شد که در فاصله های مناسب از ستونهای داخل دیوار برای استحکام بیشتر کمک گرفته شود.

و بر همین اساس ستونهایی با ارتفاع حدود 120 سانتیمتر به ستونهای موجود اضافه شد . پس از تایید نمونه اجرا شده ,  کل پروژه در زمان تعیین شده اجرا و تحویل گردید. نرده های حفاظتی در کارخانه لوکس حفاظ با رنگ کوره ای و جوشکاری تحت گاز co2  در تهران تولید شد. بوسیله 10 تریلی به کرمانشاه و محل استانداری حمل گردید.

گروه نصب حفاظ ساختمان قبل از حمل نرده ها در استانداری مستقر گردیدند . جهت تسریع عملیات نصب با رسیدن هر محموله , نصب آن نیز انجام میشد . با توجه طول زیاد دیوارها , به ارتفاع ستون های ذاخل دیوار در حدود 120سانتیمتر اضافه گردید تا در فواصل مناسب تکیه گاه مستحکمتری برای حفاظ  ها باشد . کل عملیات ساخت , حمل و نصب نرده محافظتی دیوار پشتی استانداری در  حدود 2 ماه کاری به پایان رسید و تحویل شد.

حفاظ ساختمان لیلیوم از لوگس حفاظ در کرمانشاه www.hefazluxx.com

حفاظ ساختمان : نمونه کار حفاظ در لواسان

لواسان خیابان صحرای ناران نرده نیزار سفید با ارتفاع 100 سانتیمتر

مدل نیزار سفید با ارتفاع 100 سانتیمتر بر روی دیوار یکی از ویلاهای بسیار شیک و شاخص در لواسان نصب شده . عکس این ویلا برای مدتی روی بیلبرد ورودی لواسان بعنوان ویلای با معماری خاص نصب شده بود .مدل نیزار در لواسان با نمای بسیار شیک و زیبا و در عین حال امن و با ضریب حفاظتی بالا میباشد .

رنگ نانو سفید ویلا بصورت قابل توجهی جلب نظر میکند .با توجه به اینکه رنگ قالب در نمای ویلا سفید بود لذا رنگ حفاظ ساختمان مدل نیزار نیز سفید کوره ای براق در نظر گرفته شد .عکس هایی که اینجانب به شخصه از این ویلا گرفته ام, از طرف اکثر تولید کنندگان و فروشندگان نرده بعنوان نمونه کارشان معرفی شده است. محافظ نصب شده روی دیوار این ویلا بوسیله لوکس حفاظ ساخته و نصب و اجرا گردیده است.

حفاظ شاخ گوزنی در تهران ( نرده شاخگوزنی ) طهران

حفاظ شاخ گوزنی کرج

آدرس محل نصب حفاظ ساختمان : کرج کردان نرسیده به جاده سهیلیه شهرک افشاریه

حفاظ شاخ گوزنی در کرج از تولیدات لوکس حفاظ www.hefazlux.com

حفاظ شاخ گوزنی در قائم شهراستان مازندران

آدرس محل نصب  : استان مازندران – شهرستان قائم شهر کیلومتر 9 جاده جویبار نبش شهرک رستمکلا باغ صادقی

 

حفاظ شاخ گوزنی در تهران سهره وردی منطقه 7 شهرداری تهران

نرده شاخ گوزنی با رنگ کوره ای قهوه ای سوخته نصب شده در تهران خیابان سهره وردی ارتفاع 90 سانتیمتر و تراکم 13 ردیف آدرس نصب . تهران خیابان سهره وردی خیابان شهرتاش پلاک 41 نرده محافظ شاخ  گوزنی مدل 9013 . در پی تماس اولیه با لوکس حفاظ قرار بر بازدید و مشاوره در محل شد .

مدل شاخگوزنی با ارتفاع 90 سانتیمتر و رنگ قهوه ای سوخته که همرنگ درب های ساختمان بود در نظر گرفته شد .  ساختمان شمالی بود و درب ورودی فرفورژه با تاج مدل دار داشت .تاج روی درب بر اساس تاج درب با پروفیل و با همان شکل ساخته شد . اندازه گیزی های مربوط به تاج و خم های هلالی  انجام شد .

خم کاری با دستگاه مخصوص خم هلالی پروفیل انجام شد. و حفاظ شاخ گونی در کارخانه طبق الگوی تاج جداگانه ساخته شد . در آهنگری به روش سنتی خمکاری روی پروفیل با ایجاد برش هایی عرضی در طول پروفیل انجام میشود .که بعد  از خم احتیاج به جوشکاری زیادی میباشد و کیفیت مناسبی ندارد.

حفاظ شاخ گوزنی در تهران سهره وردی از تولیدات لوکس حفاظ www.hefazlux.com